با حضور مدیران عامل کارخانجات و تشکل های کارگری و کارفرمایی:

ستاد ملی بزرگداشت و تبیین نقش جامعه کارگری و کارخانجات در دفاع مقدس

کد خبر : 15649
یکشنبه 30 شهریور 1399 - 15:19

اولین جلسه ستاد ملی نقش‌آفرینی جامعه کارگری و کارفرمایی در دفاع مقدس با حضور مدیران عامل کارخانجات کشور و تشکل های کارگری و کارفرمایی در محل سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، صبح امروز اولین جلسه ستاد ملی بزرگداشت و تبیین نقش جامعه کارگری و کارفرمایی در دفاع مقدس و 40 ساله انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مدیران عامل کارخانجات کشور، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، سردار احمد حق‌طلب رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، علی‌حسین رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ومسئولان بسیج  کارگران و کارخانجات در محل سالن شهید سلیمانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و برگزار شد.

در این نشست عنوان شد با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس امسال به جای یک هفته برای دفاع مقدس، 40 هفته برای بزرگداشت حماسه دفاع مقدس در نظر گرفته می‌شود که از 26 مهر ماه تا 2 آبان 99 از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای بزرگداشت نقش کارگران و کارخانجات در دفاع مقدس در نظر گرفته شده است. 

علی‌حسین‌رعیتی‌فرد، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این جلسه گفت: تبیین نقش بسیج در دفاع مقدس همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و با حضور بزرگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و کارگران و مسئولان بسیج کارگری برگزار می‌شود.

وی به حضور آقای مالکی مسئول وقت مهندسی لشکر 17 علی ابن ابیطالب و از طراحان پل خیبر در زمان جنگ تحمیلی بر روی رودخانه اروند در جلسه اشاره کرد و گفت: امسال ستاد ملی برای بزرگداشت کارگران و نقش آنها در دفاع مقدس و نیز در مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها بررسی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: همانطور که کارگران در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند امروز هم در خط تولید و در جهاد اقتصادی مشارکت دارند و چرخه تولید کشور را با توجه به شرایط جنگ اقتصادی به حرکت درمی‌آورند.

در این مراسم همچنین مدیران پالایشگاه آبادان ، مدیران نفت فلات قاره و مدیرانی از جزیره خارک که بیشترین صادرات نفت ایران حتی در زیر بمباران بعثی‌ها را داشتند حضور داشتند.

در ادامه هر یک از مدیران عامل کارخانجات و مراکز کار تولید به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و پیشنهاداتی را مطرح نمودند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه