به همت گروه جهادی پایگاه بسیج یاران امام (ره) لارستان رخ داد:

ساخت تونل هوشمند ضدعفونی‌کننده افراد

کد خبر : 14966
سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 10:08

تونل هوشمند ضدعفونی‌کننده توسط گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات یاران امام(ره) لارستان طراحی و ساخته ‌شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان، فرمانده حوزه کارگران و کارخانجات و رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار استان فارس از تونل هوشمند ضدعفونی‌کننده رونمایی شد.

تونل هوشمند ضدعفونی‌کننده توسط گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات یاران امام(ره) لارستان طراحی و ساخته ‌شده است و در ورودی بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار نصب گردیده.

سید علی علوی از اعضای گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات یاران امام(ره) لارستان با بیان اینکه تونل ضدعفونی‌کننده هوشمند می‌تواند در ورودی اماکن مختلف نصب شود گفت: این دستگاه با هزینه 9 میلیون تومان ساخته ‌شده و امکان تولید انبوه آن نیز وجود دارد.

وی با اذعان به این نکته که این دستگاه قابلیت تردد روزانه یک هزار و ۴۰۰ نفر را دارد تصریح کرد: عملیات ضدعفونی کردن افراد به صورت ٣٦٠ درجه و به عبارتی تمام نقاط بدن از سر تا كف پا را انجام می دهد و این از قابلیت های آن است.

علوی با اشاره به اینکه این دستگاه برای ضدعفونی از ماده‌ای بر پایه نانو که از نقره استخراج می‌شود، بهره می‌گیرد گفت: این ماده نیز توسط نخبگان یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در لارستان تولید می‌شود که برای تأمین آن مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه