سرهنگ برات زاده:

روحیه و تفکر بسیجی مهمترین عامل شکست توطئه های دشمنان انقلاب در چهل سال گذشته بوده است

کد خبر : 14152
پنجشنبه 14 آذر 1398 - 11:16

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از کارخانه سیمان نهاوند بازدید و با بسیجیان و کارگران این کارخانه گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با هفته بسیج، ابولفضل برات زاده، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از کارخانه سیمان نهاوند این استان بازدید به عمل آورد.

برات زاده در جمع بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) کارخانه سیمان نهاوند گفت: روحیه و تفکر بسیجی مهمترین عامل شکست توطئه های دشمنان انقلاب در چهل سال گذشته بوده است.

وی به افتخارات بسیج در طول چهل سال گذشته اشاره نموده و گفت: بسیج با اتکا به خداوند متعال و با ایمان و اعتقاد کامل بر وعده های الهی و با پیروی از ولایت مطلقه فقیه توانسته است در مقابل توطئه های پیچیده دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی نموده و به عنوان بهترین مدافع انقلاب و اسلام باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان ضمن تشکر از بسیجیان و مدیریت کارخانه بر لزوم آمادگی روز افزون و همه جانبه بسیجیان تاکید نموده و مهمترین وظیفه کارگران بسیجی را کمک به رونق تولید و ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات داخلی دانست.

یوسف خزایی جانشین پایگاه مقاومت امام حسین(ع) کارخانه سیمان نهاوند در گفتگو با خبرنگار این سازمان از تشکیل صندوق قرض الحسنه برای بسیجیان این پایگاه خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری به پیشنهاد بسیجیان عزیز این پایگاه و به جهت کمک معیشتی به کارگرانی که بضاعت کافی نداشته و یا کارگرانی که مشکلات خاص از قبیل بیماری های صعب العلاج دارند، اقدام به تشکیل صندوق قرض الحسنه نمودیم که به لطف خداوند متعال اکنون این صندوق دارای 280 عضو و بالغ بر چهارصد میلیون تومان سرمایه دارد.

خزایی  افزود: در طول ده ماه گذشته با نظر هیئت امنای این صندوق به 20نفر از کارگرانی که دارای مشکلات خاص بوده اند، وام بدونه بهره و با اقساط دو ساله پرداخت نموده ایم .

جانشین پایگاه مقاومت امام حسین(ع) کارخانه سیمان نهاوند گفت: بنا بر تصمیم شورای این صندوق و به جهت اشتغال زایی و حمایت از کالای ایرانی و سودآوری برای صندوق، فروشگاهی را به نام فروشگاه تسنیم در بازار روز شهر نهاوند با سرمایه اولیه یکصد میلیون تومان و با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان افتتاح نمودیم.

وی گفت: انشالله بنا داریم تا با همکاری یکی از بانکها بتوانیم تعداد زیادی از نیازمندان را حتی خارج از کارخانه مساعدت و کمک نماییم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه