دیدار مسئول سازمان بسیج کارگری کشور از خانواده شهید افضلی

کد خبر : 4202
یکشنبه 22 فروردین 1395 - 11:31

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور از خانواده شهید افضلی ننیز دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،محمد ابراهیم کریمی، مسئول سازمان بسیج کارگری کشور و رئیس شورای عالی قشر سازمان بسیج کارگری کشور،مسئولین و مدیران استان کرمان با حضور در منزل شهید محمد افضلی ننیز شهید شاخص سال 95 سازمان بسیج کارگری و در دیدار با همسر و مادر این شهید گرانقدر دفاع مقدس، با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا آنان را مایه  سرافرازی کشور و انقلاب دانست.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست، و این وظیفه همه ما است که با تمام توان نگذاریم فرهنگ ایثار و مقاومت از بین برود، باید با تمام توان به معرفی و الگو سازی شهیدان علی الخصوص شهدای شاخص پرداخت.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به اینکه پایبندی خانواده شهید به انقلاب و ولایت مایه دلگرمی است افزود: این شهیدان همچون منبع فیاضی هستند که انشاء الله بتوانیم در طول سال با معرفی ایشان به جامعه کارگری و سایر اقشار نقشی هرچند کوچک در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و فداکاری های خالصانه شهیدان داشته باشیم.

در  این دیدار صمیمانه، لوح یاد بودی از طرف سازمان بسیج کارگری کشور به این خانواده والا مقام اهداء شد.

همچنین با حضور در  مزار شهید محمد افضلی ننیز با این شهید بزرگوار تجدید میثاق کردند. در ادامه  مراسم سخنرانی برای تجلیل از این شهید والامقام برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی منش،رئیس شورای عالی قشر سازمان بسیج کارگری کشور در جمع مردم ننیز کرمان بر مزار شهید محمد افضلی فرمودند: عده ای شهادت ،عده ای ایثارگری ، و جمعی خدمت روزیشان میشود. خوشا حال آنانکه شهادت روزیشان شد. اکنون وظیفه ما خدمت است.
خدمت شهدا را کردن و ادامه راهشان را پیمودن.


رئیس شورای عالی قشر سازمان بسیج کارگری گفت: شهید در وصیت نامشان ضمنی فرموده اند که از دشمن غفلت نکنید
اگر از راهی بیرونش کردیم از راه دیگری وارد میشود. این شهید بزگوار در وصیت نامه خود تاکید بر جلوگیری از  نفوذ دشمن می کند.
اگر روزی جنگ نظامی بودست و دفاع کردیم اکنون از راه فرهنگ وارد شدست.
شهیدان تبعیت را یاد ما دادند روزی که جنگ نظامی بود جان فدا کردند و ایستادند، اکنون جنگ اقتصادی و فرهنگی است،باید ایستاد و جنگید. هر کس در هر پست ومقامی که هست . کوچک و بزرگ هم ندارد و فقط بینش و آگاهی و بصیرت باید داشته باشیم. جوری که در همه شرایط ، حالت معمول زندگی و شرایط فتنه و بحران بتوانیم به موقع تصمیم بگیریم.
حجت الاسلام حسینی منش:سرلوحه قرار دادن فرمایشات ولی فقیه و جامه عمل پوشاندن به آن و اجرا کردن دستورات آرزوی شهدا بوده است و هست
امید است همانگونه که تا کنون وفاداری خود را به انقلاب ثابت کردید و در همه عرصه ها حضور پرشور داشتید پیش برویم انشاله.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه