بازدید از شهرک های صنعتی استان ایلام

دیدار مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی

کد خبر : 13418
سه شنبه 15 مرداد 1398 - 09:55

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، ایوبی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام از شرکت شهرک های صنعتی استان بازدید و با مهندس اسماعیلی مدیر عامل این شرکت به گفت و گو پرداخت.

سرهنگ ایوبی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام  نخست در خصوص اهمیت بسیج در حوزه کارگری نکاتی را بیان و برنامه های سازمان را تشریح کرده و همچنین در زمینه کمک به رونق تولید و پتانسیل بالای بسیج در حوزه کارگری سخنانی را عنوان کرد.

ایشان در ادامه افزودند: تمامی واحدهای تولیدی و شرکت های زیر ربط بایستی در خصوص پروژه مسئله یابی حوزه کارگری تحت عنوان شناسایی و اولویت بندی مشکلات کارگران و، دستگاهها و شرکت های تولیدی عزم خود را جزم کرده و نهایت توان خویش را در جهت پیش برد این موضوع مهم در زمینه همکاری با تیم تحقیقات بکار گیرند.

ایوبی گفت: یکی از مسائل مهم در حوزه کارگری توجه ویژه به حلقات صالحین در سطح کارخانجات ، شرکت ها و واحدهای تولیدی است که نیاز به توجه بیشتری دارد.

اسماعیلی مدیر عامل شرکت ضمن خوش آمد گویی و تحسین تلاش های بی وقفه بسیج حوزه کارگری از برنامه های این سازمان با رویی باز استقبال و عنوان کرد :این شرکت در حد توان خود در زمینه های مختلف از جمله مسائل فوق الذکر و مهم تر از همه در خصوص کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده همکاری لازم را بعمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه