دیدارباآیت ا... فلاحتی

دیدارمسئولین بسیج قشرکارگری باآیت ا...فلاحتی ،امام جمعه و نمانده ولی فقیه در رشت

کد خبر : 12545
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 09:19

جمعی از مسئولین بسیج قشرکارگری با آیت ا... فلاحتی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار بسیج گارگری سپاه قدس گیلان ، در ایام دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ،هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری استان ، فرمانده حوزه و فرماندهان پایگاههای کارگری شهرستان رشت به همراه مدیران کارخانجات این شهر با آیت ا...فلاحتی نماینده ولی فقیه استان گیلان وامام جمعه  رشت دیدارکردند.

دراین دیدارابتدامسئول سازمان بسیج کارگری استان به تشریح برنامه های بسیج کارگری درراستای حمایت از کالای ایرانی پرداخته و چند مشکل کارگری از جمله امنیت شغلی، وضعیت معیشت کارگران و مشکل مواد اولیه به خاطر نوسانات دلار و تحریمها را بیان نمودند.

در ادامه رئیس هیئت اندیشه ورز قشر کارگری استان آقای مهندس سماکچی به بحث ظرفیت صنعت و اشتغال در استان پرداخته وگفتند : با اهمیت دادن به صنعت و تولید می توان اشتغال بیشتری در استان ایجاد نمود.  سپس چندنفر از مدیران کارخانجات مشکلات عمده خود را بیان نمودند و در پایان از رهنمودهای آیت الله فلاحتی بهره مند شدند.

نماینده ولی فقیه دراستان گیلان فرمودند :همه مدیرانی را که سعی وتلاش درجهت احیاء ورونق کارخانجات را دارند تشویق کنید .

ایشان ادامه دادند : عدم اراده جدی در دستگاه های اجرایی ، عدم اراده مدیران میانی و بالا دستی در صنعت مشکل اصلی درپیشرفت ورونق صنعت و تولید می باشند. مجموعه استان با منطق معقولانه با هم همکاری کنند و با ارائه راهکار لازم مشکلات را حل نمایند. اتاق اندیشه ورزی را حتما تشکیل داده ودقت ،سرعت و توسعه در کارها لحاظ گردد. جنس ایرانی بخرید حتی اگر کیفیت آنچنان بالایی نداشته باشد. مسئله باندها و راندها مشکل شرکتهامی باشند.

 

انتهای پیام /

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه