وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

در جنگ اقتصادی پیروز می‌شویم

کد خبر : 13652
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 09:42

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه اکنون ما در یک جنگ اقتصادی همه جانبه و نابرابر قرار داریم، عنوان کرد: آمریکا به صورت کامل کشور را تحریم کرده و به دولت‌ها و حتی شرکت‌های مختلف فشار می‌آورد که هیچ گونه رابطه‌ای با ایران برقرار نکنند.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم یادواره شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی  و تجلیل از خانوده محترم شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بوستان خلیج فارس برگزار شد.

در این مراسم محمد شریعتمداری با اشاره به سختی‌های دوران دفاع مقدس عنوان کرد که از نظر سلاح و تجهیزات و حتی لباس، رزمندگان ما در مضیقه بودند، با این وجود مقاومت کردند و پیروز شدند.

وی با بیان اینکه اکنون نیز به گونه‌ای در شرایط مشابه دوران جنگ هشت ساله هستیم، گفت: مقام معظم رهبری عنوان کردند که باید حکومت مقاومتی و دولت مقاومتی داشته باشیم و به نقطه‌ای برسیم که دشمن جرأت تجاوز به کشور را نداشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: دشمن زمانی به مرزهای ایران یورش آورد و حمله نظامی کرد و زمانی دیگر حمله اقتصادی و فرهنگی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون ما در یک جنگ اقتصادی همه‌جانبه و نابرابر قرار داریم، عنوان کرد: آمریکا به صورت کامل کشور را تحریم کرده و به دولت‌ها و حتی شرکت‌های مختلف فشار می‌آورد که هیچ گونه رابطه‌ای با ایران برقرار نکنند.

شریعتمداری با بیان اینکه زمانی اینکه چاه‌های نفت را ببندیم و نفت نفروشیم به شکل یک آرزو بیان می‌شد، اما الان شاهد این هستیم که عملا این اتفاق افتاده است، گفت : همانطور که در جنگ هشت ساله پیروز شدیم در جنگ اقتصادی نیز پیروز می‌شویم.

وی ادامه داد: ما از تعبیر دفاع مقدس استفاده می‌کنیم چون آغازکننده جنگ نبودیم و اکنون در جنگ اقتصادی نیز آغازکننده نبوده‌ایم و این دشمنان هستند که با هدف ضربه زدن به ما این جنگ را شروع کرده و ادامه‌ می‌دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در جریان دفاع مقدس دیدیم که حمله دشمن به یکپارچگی و اتحاد ملت انجامید و در جنگ اقتصادی هم زمانی که مردم می‌بینند دشمن به ما حمله می‌کند متحد می‌شوند و یکپارچگی بین آنها و همچنین قوای سه گانه و مسئولان در سطوح مختلف نمایان است.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدای بسیج کارگری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه