فرمانده سپاه امام رضا(ع):

خون شهدا هویت استکبار را افشا می کند/هدف دشمن کمرنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلابی است

کد خبر : 6475
سه شنبه 23 آذر 1395 - 08:04

فرمانده سپاه امام رضا(ع)گفت: مسأله امروز دین و فرهنگ است، آمریکا و دشمنان ما به دنبال نابودی دین و فرهنگ ما هستند و افرادی هم خواسته یا ناخواسته در میدان دشمن قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) دریادوراه شهدای شهرک های نیشابور که شامگاه شنبه۲۰آذرماه در مسجد قدس شهر نیشابور برگزار شد گفت: هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد که انسان بتواند اوج قله  ترقی یک انسان را بپیماید، مجاهدت در همه عرصه ها اگر به خدا ختم شد به قرب الهی خواهیم رسید.

وی افزود: خون شهید باعث هدایت مردم و جلوگیری از انحراف انسان ها می گردد زیرا این خون هویت افشاگری دارد و راه روشن را نشان می دهد.

نظری گفت: نیرنگ و توطئه استکبار ادامه دارد، در شرایط فعلی که درگیری بین انقلاب اسلامی و استکبار به سرکردگی آمریکا بوجود آمده است، آمریکا توان تقابل مستقیم با انقلاب اسلامی را ندارد.

وی ادامه داد: ۳۸سال است که با انقلاب اسلامی درگیر هستند اما به برکت خون شهدا همیشه انقلاب اسلامی پیروز بوده است، داعش و آل سعود را با رنگ و چهره مذهبی ایجاد کردند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند که با شأن افشایی شهدا این توطئه آنها خنثی شد.

نظری گفت: امروز نه تنها حرم حضرت زینب(س)تخریب نشد بلکه نام حضرت زینب(س)بر تارک جهان درخشید که نتیجه خون شهدایی مانند شهید قاجاریان است.

وی افزود: مردم دنیا می دانند آل سعود همان آل یهود است، آنها مجبورهستند در مقابل این رشادت ها و ایثارگری ها خودشان را نشان بدهند و برای این کار دست به دامن اسرائیل شده اند، اما این ایثارگری ها با قدرت ادامه پیدا می کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)گفت: ملت ایران اسلامی شهیدپرور و آماده شهادت هستند، این از برکات انقلاب اسلامی است و تا چنین باشد عزت وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز همه شاهد هستند که آمریکا با تمام قدرت خود حریف ایران و اسلام نشد، در سوریه شر ایادی استکبار دفع خواهد شد که با تفکر و اندیشه ایرانی اسلامی انجام می شود.

نظری گفت: مسأله امروز دین و فرهنگ است، آمریکا و دشمنان ما به دنبال نابودی دین و فرهنگ ما هستند و افرادی هم خواسته یا ناخواسته در میدان دشمن قرار می گیرند.

وی ادامه داد: امروز بنا دارند حساسیت مردم را نسبت به مسائل دینی کمرنگ کنند، مسأله حجاب را در بانوان کمرنگ کنند، برخی افراد ساده لوح که ممکن است سربازان دشمن هم باشند به فکره تخریب جامعه هستند.

نظری گفت: بحث ما امروز برگزاری یا عدم برگزاری یک کنسرت نیست، بحث این است که با اعتقادات ما در این محافل چه می کنند، مشکلات این امت شهیدپرور را در چه می بینیم؟

وی افزود: انقلاب اسلامی در لباس جنگ است و این بازی استکبار است که با اعمال و گفتار خود اعتقادات مردم و جوانان ما را سست کنند و باید دقت کنیم که ما بواسطه اعتقاد و اندیشه های دینی پا به میدان جهاد در عرصه دفاع مقدس گذاشتیم.

نظری گفت: اگر حرف از مردم زده می شود، مردمی هستند که دل در گرو اعتقاد به انقلاب اسلامی دارند و افرادی که بخواهند کلمه مردم و آزادی را به بازی بگیرند و در نتیجه آن خط سرخ شهادت و جهاد را به بازی بگیرند قطعا آن افراد در میدان دشمن بازی می کنند.

وی افزود: ما باید در این مجالس و محافل یاد شهدا را زنده نگه داریم و اجازه ندهیم راه شهدا تحت تأثیر این ابهامات و نابخردی ها خدشه دار شود.

نظری گفت: علمای ما پرچمدار حرکت انقلاب اسلامی هستند، هر کسی که به علمای انقلابی ما اهانت کند قطعا سرباز استکبار است، مبادا برای اندک منافعی که در قالب گرو ه ها و جناح ها ما را نسبت به مبانی انقلاب اسلامی تضعیف می کند قرار بگیریم.

وی افزود: خون شهدای ما ضمانت حرکت انقلاب اسلامی است و این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج)ختم خواهد شد.

 

منبع خبر/ سازمان بسیج مستضعفین

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه