طرح "ايران يار" - همدان

حضور مخترع و توليد كننده تويسركاني در جمع دانش آموزان تویسرکانی

کد خبر : 14252
دوشنبه 2 دی 1398 - 14:40

مهندس نصراللهي مخترع و توليد كننده تويسركاني در راسطای اجرای طرح ملی "ایران یار" در جمع دانش آموزان مدرسه شهيد فرشيد هرمزي تویسرکان حاضر و با دانش آموزان دیدار و گفت گو کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسيج كارگران و كارخانجات کشور، در راستاي اجراي طرح ملی "ایران یار" در کشور، و با هماهنگي بسيج كارگران و كارخانجات استان همدان، مهندس نصراللهي دبير بازنشسته آموزش و پرورش و مخترع سه طرح دستگاه گردو پوست كني صنعتي، بازيافت آسفالت و لوله بخاريهاي رزوه اي و توليد كننده برتر تويسركاني در جمع دانش آموزان مدرسه شهيد فرشيد هرمزي كه از مدارس هدف در طرح شهيد بهنام محمدي مي باشد حضور يافته و براي دانش آموزان از قابليتهاي فكري و توانمندي هاي دانش آموزان در اختراع وسايل مورد نياز جامعه با ديدگاه تكيه بر توان داخلي سخن گفتند.

 مهندس نصراللهي از دانش آموزان خواست كه در جشنواره هاي خوارزمي دانش آموزي شركت كنند و طرح هاي مبتكرانه خود را در اين جشنواره به معرض ديد عموم بگذارند، زيرا در سال هاي گذشته طرح هاي دانش آموزان خلاق بسيار خوب و قابل تحصين بوده است و با ورود در اين عرصه ها و باور اينكه ايراني مي تواند نيازهاي خود را در صنعت و ... برطرف كند و حتما نبايد منتظر کشورهای بیگانه باشيم، مي تواند در آينده كشور و ملت عزيز ايران تاثير گذاري خوبي داشته باشد.

نصر اللهي نمونه اي از طرح دانش آموز مبتكر در خصوص تعويض صفحه كلاچ خودرو در مدت زمان 10 دقيقه توسط يكی دانش آموزان ايراني در نمايشگاه تهران را براي دانش آموزان مثال زد كه طرحي نو و قابل تحصين بوده است.

در ادامه از 2 نفر از دانش آموزاني كه در جشنواره خوارزمي شركت كرده و طرحشان حائز مقام شده است تقدير و به آنها جوايزي داده شد.

 ضمنا مقرر گردید تا با هماهنگی با مسئولان مدرسه دانش آموزان از شركت توليدي صنعتگران تويسركان بازدید کنند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه