مسئول سازمان بسیج کارگری کرمانشاه عنوان کرد؛

حضور فعال کارگران در سنگر تولید و اقتصاد/کارگر و کارفرما همانند دوهمسنگر در جنگ اقتصادی هستند

کد خبر : 7516
پنجشنبه 24 فروردین 1396 - 08:31

مسئول سازمان بسیج کارگری کرمانشاه با توجه به اینکه کارگران در همه دوران های انقلاب اسلامی در سنگر تولید و اقتصاد حضورداشته اند، گفت: کارگر و کارفرما همانند دوهمسنگر در جنگ اقتصادی هستند که باید با بکارگیری توانایی های خود تلاش و کوشش ویژه ای را از خود در این عرصه به نمایش بگذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور هفته گذشته ستاد استانی بزرگداشت روز بسیج کارگری با حضور مدیران صنعت، کارخانجات و اعضای شورای عالی بسیج کارگری در سالن جلسا ت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

برزو شریفی مهر مسئول سازمان بسیج کارگری کرمانشاه طی این جلسه اظهار داشت:خوشبختانه قشر کارگر جامعه در همه دوران ها پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده اند و حضور فعال و گسترده آنها در سنگر تولید و اقتصاد در دوران دفاع مقدس نشان از حس انقلابی بودن و لایت پذیری این قشر زحمت کش بوده و هست.

وی ادامه داد: بسیج کارگری به عنوان متولی بخش عظیمی از بدنه فعال اقتصادی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی با بهره گیری از کارگران بسیجی و مدیران انقلابی در عرصه صنعت مسئولیت مهمی را در امر ترویج فرهنگ کار و تولید بر مبنای آموزه‌های دینی و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری جهت رفتار سازی در جامعه کارگران دارد.

مسئول بسیج کارگری کرمانشاه با عنوان اینکه کارگر و کارفرما مثل دو همسنگر در جنگ اقتصادی هستند، افزود: کارگر و کارفرما هر دو بایستی در جهت اصلاح الگوی مصرف، ارتقا کیفیت تولید و افزایش بهره وری که به عنوان مهمترین مولفه‌های اقتصادی هستند تلاش و کوشش ویژه ای از خود نشان دهند.

شریفی مهر در پایان با اشاره به برخی از برنامه های پیش رو برای روز قشر خاطر نشان کرد: تجلیل از مدیران و بسیجیان موفق در عرصه صنعت و تولید، برگزاری یادواره شهدا، شرکت در نماز عبادی جمعه با لباس کارگری، فضا سازی تبلیغاتی و فرهنگی مناسب و .... از جمله مهمترین اقدامات پیش روی سازمان برای روز قشر خواهد بود.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه