جلسه هم اندیشی نخبگان کار و تولید

کد خبر : 16494
سه شنبه 24 فروردین 1400 - 10:19

به منظور تحقق فرامین مقام معظم رهبری، در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید، جلسه هم اندیشی نخبگان کار و تولید با حضور فعالین اقتصادی،مدیران عامل کارخانجات و نخبگان جامعه کار و تولید برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به منظور تحقق فرامین مقام معظم رهبری، در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید، جلسه هم اندیشی نخبگان کار و تولید با حضور فعالین اقتصادی،مدیران عامل کارخانجات و نخبگان جامعه کار و تولید در سالن همایش شهید ابومهدی المهندس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار گردید.

سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: ما در حوزه های مختلفی همچون انرژی در سطح منطقه جایگاه نخست را داریم و این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به شعار سال افزود: مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظله العالی در سخنرانی آغازین سال 1400شعار این سال را تولید، پشتیبانی ها و مانع زذایی ها نام گذاری فرمودند که ما در هر کدام از بخش های آن باید بیشتر از قبل تلاش کنیم تا با پشتیبانی و مانع زدایی از مسیر تولید در این جنگ اقتصادی همچون سال های گذشته سربلند خارج شویم.

صاحب نظران و نخبگان جامعه کار و تولید نظرات خود را جهت تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولید، بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم ارائه و به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه