همزمان با روز بسیج کارگران و کارخانجات انجام گرفت:

توزیع بیش از 2500 بسته معیشتی بین کارگران استان بوشهر

کد خبر : 15212
سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 14:28

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از توزیع 2 هزار و 589 بسته معیشتی هم زمان با 9 اردیبهشت روز بسیج کارگران و کارخانجات بین کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ علیرضا محمدی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر گفت: همزمان با روز بسیج کارگران و کارخانجات بیش از 2500 بسته معیشتی بین کارگران استان بوشهرتوزیع می گردد.

محمدی افزود: این کمک ها در راستای اجرای مطلوب و اثربخش مرحله دوم رزمایش سراسری مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه جهت جبران بخشی از مشکلات معیشتی کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا انجام می شود.
وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با قدردانی از همکاری و همدلی مسئولان، مردم و قشرهای مختلف جامعه بخصوص قشر کارگری در راستای مقابله با ویروس کرونا بر رسیدگی به کارگران آسیب دیده معیشتی و اقتصادی از ویروس کرونا تأکید و اظهار کرد: امروز هم زمان با سالروز شهادت شهید برونسی و روز بسیج کارگری، 2 هزار و 589 بسته معیشتی به ارزش 7 میلیارد و 820 میلیون ریال شامل برنج، مرغ، خرما، رب، روغن و حبوبات بین کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می شود.
این مقام مسئول در ادامه به ارائه آمار بسته های معیشتی توزیع شده در شهرستان های استان پرداخت و تصریح کرد: از تعداد 2 هزار و 589 بسته معیشتی که امروز در سراسر استان بوشهر بین کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می شود 200 بسته معادل 500 میلیون ریال به همت حوزه بسیج کارگری شهید محمد جواد تندگویان شهرستان بوشهر، 300 بسته معادل 1 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط حوزه بسیج کارگری حضرت رسول (صل الله علیه وآله وسلم) شهرستان دشتستان و 30 بسته نیز به ارزش 60 میلیون ریال به همت حوزه بسیج کارگری شهید محمّد جواد تندگویان شهرستان جم در این شهرستان ها توزیع می شود.
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر افزود: حوزه بسیج کارگری مالک اشتر شهرستان دیلم 172 بسته معیشتی به ارزش 430 میلیون ریال، حوزه بسیج کارگری شهدای پتروشیمی شهرستان عسلویه 1 هزار و 557 بسته معیشتی به ارزش 4 میلیارد و 670 میلیون ریال و حوزه بسیج کارگری قمر بنی هاشم شهرستان کنگان نیز 30 بسته معیشتی به ارزش 60 میلیون ریال بین کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می کنند.
سرهنگ محمدی در پایان اضافه کرد: حوزه بسیج کارگری ثارالله جزیره خارگ نیز 300 بسته معیشتی معادل 900 میلیون ریال بین کارگران آسیب دیده این جزیره توزیع می کند.
سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر پیش از آغاز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تعداد 65 هزار بسته معیشتی و در مرحله اول این رزمایش نیز 9 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا این استان توزیع کرده است.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه