مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور:

توان بالای ایران برای عبور از مشکلات اقتصادی

کد خبر : 11861
دوشنبه 16 مهر 1397 - 20:48

رئیس بسیج کارگری کشور گفت:: ایران اسلامی توانمندی‌های زیادی برای عبور از شرایط حساس کنونی در عرصه اقتصادی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور؛همایش جهادگران عرصه تولید و صنعت استان همدان صبح امروز با حضور فعالان،نخبگان،تولیدکنندگان و همچنین با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، فرمانده سپاه استان همدان برگزار شد.
از اهداف این همایش، تحلیل وضعیت کنونی کشور در جنگ اقتصادی،کمک به ایجاد تعامل و هم افزایی بیشتر بین دستگاه های مرتبط با تولید و صنعت استان همدان،آشنایی بیشتر مرتبطین تولید و صنعت استان همدان با ماموریت های بسیج کارگری و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای توسعه پایگاه های بسیج کارگری در مراکز کار و تولید که بالای 40 نفر کارگر می باشند اشاره کرد.
علی حسین رعیتی فرد، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در همایش جهادگران عرصه تولید و صنعت استان همدان با اشاره به اینکه شرایط جنگ اقتصادی امروز نامناسب‌تر از سال‌های دفاع مقدس نیست، افزود: در حوزه اقتصادی متاسفانه نتوانسته ایم به خوبی و کامل  به استقلال و خودکفایی برسیم و برای عبور سربلند از شرایط جنگ اقتصادی همه مدیران، صنعتگران و کارگران باید مانند سال‌های دفاع مقدس جهادی عمل کنند.
سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین استان هم هدف از برگزاری این همایش را ایجاد تعامل نزدیک بین تولیدکنندگان و مسئولان استان و فراهم شدن شرایط رفع مشکلات واحد‌های تولیدی بیان کرد.
سردار مجیدی افزود: تلاش می‌کنیم با برگزاری این همایش‌ها مشکلات تولیدکنندگان را برای مسئولان استان و کشور مطرح کنیم.
در این مراسم برخی از نمایندگان واحد‌های تولیدی در استان هم بی اعتماد به واحد‌های صنعتی، وجود قوانین سخت گیرانه، تخصیص ندادن ارز دولتی و دریافت مالیات‌های بالا را از جمله مشکلات خود بیان کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه