مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان گلستان:

تهیه و توزیع 5 هزار مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن

کد خبر : 14914
چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 10:36

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان گلستان گفت: در حدود 5 هزار شیشه انواع شربت ها و مکمل های غذایی تقویت کننده سیستم ایمنی توسط واحدهای دارو سازی شهرک های صنعتی استان گلستان تولید شده و در اختیار واحدهای علوم پزشکی استان جهت استفاده بیماران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور کارگران بسیجی استان گلستان در قالب گروه های جهادی اقدام به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و مکمل های تقویتی نمودند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان گلستان گفت: بعد از شایع شدن ویروس کرونا و نیاز کشور به همکاری همه سطوح خدماتی 63 گروه جهادی 5 نفره رادر سطح کارخانجات استان و 14 حوزه کارگری و ناحیه استان فعال کردیم.

امیرعلی یعقوبی فر از تولید حدود 10 هزار ماسک خبرداد و افزود: این ماسک های تولیدی در بین کارگران کارخانجات و در بین محله ها و خانواده کارگران توزیع شده است.

مسئول بسیج کارگران کارخانجات استان گلستان تصریح کرد: بیش از 20 هزار لیترماده ضدعفونی کننده نیز تولید شد و در بین قشرکارگر، خانواده های کارگران و مردم استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در سه واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان تولید 500 تا 600 هزار عدد ماسک استانداردِعلوم پزشکی طراحی و تهیه کرده اند و در اختیار دانشگاه، واحدهای بسیج و داروخانه ها در استان جهت توزیع به هموطنان عزیز انجام شده است.

یعقوبی فر به تهیه دارو هم اشاره کرد و گفت: در حدود 5 هزار شیشه انواع شربت ها و مکمل های غذایی تقویت کننده سیستم ایمنی توسط واحدهای دارو سازی«کارخانه نیاک» واقع در شهرک صنعتی آق قلا و شهرک صنعتی حوزه ویژه اقتصادی اترک تولید شده و دراختیار واحدهای علوم پزشکی استان جهت استفاده بیماران قرار گرفته است.

به گفته مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان گلستان، ماسک و سایر اقلام تولیدی بسیجیان به صورت رایگان در اختیار علوم پزشکی قرار داده شده است.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه