به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری:

تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک بین کادرپزشکی و درمانی، کارگران و مردم

کد خبر : 14866
دوشنبه 18 فروردین 1399 - 11:34

بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری با همکاری خانه صنعت استان روزانه بیش از 4000 عدد ماسک تهیه و بین مردم توزیع میکنند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری با همکاری خانه صنعت استان، جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات مثبت و تاثیر گذاری انجام داده اند.

ظفریان مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به  شیوع ویروس منحوس کرونا و با توجه به وظیفه ذاتی سپاه و بسیج که صیانت از جان و مال هموطنان عزیزمان می باشد، با همکاری خانه صنعت استان اقدام به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک بین مردم و کارگاه های تولیدی نموده ایم.

ظفریان افزود: با پیگیری هایی که انجام شد، مقدار قابل توجهی پارچه و کش تهیه و در اختیار تولید کنندگان و گروه های جهادی قرار گرفت و تولید ماسک از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس انجام گرفت و روزانه بیش از 4000 عدد ماسک تولید می شود که بین کادر پزشکی و درمانی، کارگران و مردم توزیع می گردد.

ایشان در ادامه به اقداماتی از قبیل تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده اشاره و گفت: با پیگیری هایی که با کارخانجات مختلف در کشور داشتیم، با همکاری خانه صنعت استان، تا کنون بیش از 1100 بسته بهداشتی حاوی دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم استان توزیع شده است.

وی افزود:  700 بسته حاوی مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی نیز بین کارگران ساختمانی توزیع کردیم.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این شرایط که به دلیل عدم شیوع این ویروس مردم در خانه های خود قرنطینه می باشند، بسیج کارگران و کارخانجات استان اقدام به تهیه بیش از 85 سبد معیشتی شامل ( برنج، روغن، حبوبات، ماکارانی و ...) به ارزش بیش از 2 میلیون ریال و توزیع آن بین خانواده های کارگران کرده است.

ایشان به تهیه جهیزیه برای افراد نیازمند اشاره و افزود: بسیج کارگران و کارخانجات با همکاری نهاد های گوناگون اقدام به تهیه 5 سری جهیزیه نموده و آن را در اختیار خانواده های کمتر برخوردار استان که فرزند در شرف ازدواج دارند قرار داد.

ظفریان مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: این کمک ها و اقدامات تا ریشه کن شدن کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت و بسیج کارگران و کارخانجات استان در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و تمام ظرفیت های خود را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه