در ذوب آهن اصفهان برگزار شد:

تجدید میثاق پولادمردان خط اول جبهه صنعت با آرمانهای شهید دلها، سردار سپهبد سلیمانی

کد خبر : 14413
شنبه 21 دی 1398 - 14:07

همزمان با برگزاری مراسم مختلف در سراسر کشور به مناسبت شهادت سرداران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدای پر افتخار جنایت سیاه و تروریستی آمریکای جهان خوار، آیین ویژه ای در مسجد الزهرا(س) ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با برگزاری مراسم مختلف در سراسر کشور به مناسبت شهادت سرداران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدای پر افتخار جنایت سیاه و تروریستی آمریکای جهان خوار، آیین ویژه ای در مسجد الزهرا(س) ذوب آهن اصفهان برگزار شد .

در این مراسم باشکوه و حماسی که فرمانده بسيج و مدیرعامل ،مدیران وجمعی از کارکنان ذوب آهن اصفهان، امام جمعه زرین شهر، سرپرست فرمانداری وجمعی دیگر از مسئولین شهرستان حضور داشتند، پولاد مردان خط اول جبهه صنعت با آرمان های شهید دلها ، سردار شهید سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای این حادثه تروریستی تجدید میثاق نمودند.

در این آیین سردار امینی از یادگاران دفاع مقدس واز همسنگران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طی سخنانی ویژه ای، با بیان بخشی از صفات، خصوصیات و رشادت های آن سردار سرافراز گفت: پس از شکل گیری جبهه مقاومت و ساماندهی آن توسط سردار سلیمانی در مقابل دشمنان خون آشام کشور و نظام اسلامی، سردارشهید سپهبد سلیمانی با همه وجود و خلوص و با تدبیر لازم در همه جبهه ها ی مقاومت حاضر و انجام وظیفه می نمود.

وی در خصوص نبردهای سوریه و عراق با داعش و نقش این سردار شهید گفت: داعش دشمنی بسیار سرسخت و خونریز بود ولی سیاست های دفاعی و عملیاتی شهید حاج قاسم با تشکیل و ساماندهی نیروهای مردمی دشمن را زمین گیر و نابود کرد.

سردار امینی افزود: سردار سلیمانی درکنار نیروهای قدس، تیپ های فاطمیون و زینبیون را سازماندهی و علیه داعش به کار گرفت. حاج قاسم انسانی خاکی بود و پیش خدا و رزمندگان عراقی، لبنانی، افغانی، سوری و... عزیز بود.ثمره فداکاری های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش آزادی سوریه و عراق بود.

وی افزود:  ثمره فداکاری های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش آزادی سوریه و عراق بود.

سردار امینی با بیان حماسه های دوران دفاع مقدس ونقش سرداران شهید حاج احمد کاظمی، حاج حسین خرازی در این حماسه ها و همچنین حماسه شهید محسن حججی ، تاکید کرد: قدرت فعلی جمهوری اسلامی و توان موشکی ایران علیه آمریکا، حاصل خون شهدا و امثال شهید سلیمانی بوده و با این شهادت ها همبستگی مردم و دولت ما بر علیه دشمنان تقویت شد.

وی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و مطیع رهبری بود و همین اطاعت و خلوص نیت موجب موفقیت و سربلندی او بود.

در ادامه این مراسم ضمن پخش کلیپ زندگی و حماسه های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس، یار فداکارش ، مدیحه سرایی و اشعاری در مورد ویژگی های اخلاقی ، مدیریتی ‌و حماسه آفرینی های سردار شهید مقاومت توسط ذاکر اهل بیت(ع)، استاد یزدخواستی اجرا گردید.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه