تثبیت ۴هزار شغل با پیگیری بسیج جامعه کارگری در یزد/کاهش معوقات کارگران از چهار به دوماه

کد خبر : 16697
شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 09:56

جانشین فرمان ارشد سپاه الغدیر در بسیج پایش 14 هزار نفر از جامعه کارگری استان را از جمله اقدامات بسیج در شیوع کرونا دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته بیش از چهار شغل در سطح استان یزد تثبت شده است.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ حمیدرضا محدث در نشست خبری که به منظور بزرگداشت هفته کار و کارگر برگزار شد، با بیان این‌که شعار امسال مثل سالهای گذشته بیانگر اهمیت تولید و نقش جامعه کارگری در تحقق این مهم است، اظهار کرد: کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند و حمایت از آنها باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

وی اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف ارتقای سلامت و ایمنی جامعه کارگری، برگزاری یادواره شهدای کارگر، تجلیل از کارگران نمونه، اجرای رزمایش کمک های مومنانه و برگزاری شیفت ایثار را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سازمان بسیج کارگری استان یزد دانست و افزود: هر ساله از پنجم تا 11 اردیبهشت ماه به نام هفته کار و کارگر نامیده می شود.

جانشین فرمان ارشد سپاه الغدیر در بسیج در ادامه افتتاح مرکز تخصصی مشاوره و اشتغال در از جمله برنامه‌های امسال در استان یزد دانست و گفت: بسیج پیگیر مطالبات به حق قشر کارگری در استان یزد است.

سرهنگ محدث پایش بیش از ۱۴ هزار کارگر در سطح استان، کمک به تبدیل ۱۲ خط تولید برای تهیه ماسک، تهیه و توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی بین اعضای جامعه کارگری و برگزاری شیف ایثار با مشارکت چهار هزار نفر از اعضای بسیج کارگری استان را از دیگر اقدامات انجام شده در استان عنوان و تصریح کرد: با اجرای طرح شهید کریمی

وی با بیان این‌که در حال حاضر ۱۲ هزار کارگر در استان یزد تحت پوشش بسیج جامعه کارگری هستند، افزود: ۱۰۷ پایگاه مقاومت بسیج کارگری در هفت هزار واحد صنعتی و تولیدی ساماندهی شدند.

جانشین فرمان ارشد سپاه الغدیر در پایان سخنان خود کاهش معوقات کارگری از چهار ماه به دو ماه را از جمله اقدامات انجام شده در اسفند ماه سال گذشته دانست و بیان کرد: فرهنگ مطالبه گری باید بیش از پیش در جامعه کارگری نهادینه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه