بیش از 500نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی استخدام می شوند

بیش از 500 نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی استخدام می شوند

کد خبر : 9762
شنبه 4 آذر 1396 - 13:28

توسعه فازهای جدید پارس جنوبی در سالیان اخیر باعث ایجاد اشتغال فراوان در منطقه پارس جنوبی شده است که در همین راستا مجتمع گاز پارس جنوبی در این روزها مطابق نیاز و برنامه در حال جذب نیرو در بخش های مختلف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مجتمع گاز پارس جنوبی محمد رضایی بابایی، مدیر توسعه منابع انسانی مجتکع گاز پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: شروع فعالیت در پارس جنوبی به سال 1377 باز می گردد و از سال 1379 جذب نیرو برای مجتمع آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سازمان رسمی مجتمع برای پالایشگاه های اول تا هفتم و پالایشگاه نهم مجموعا سه هزارو 757 نفراست، گفت: در حال حاضر 85 درصد این چارت تکمیل شده است.

بابایی افزود: در حال حاضر مجتمع گاز پارس جنوبی دارای یازده هزار نفر نیروی انسانی در سه بخش رسمی ، پیمانکاری و قرارداد مستقیم و موقت است.

وی با بیان اینکه در پالایشگاههای جدید برای انجام امور به سمت برون سپاری حرکت خواهیم کرد،گفت : پالایشگاه های جدید همگی در حال تکمیل نیروهای خود هستند.

مدیر توسعه منابع انسانی گاز پارس جنوبی افزود: هم اکنون چارت رسمی پالایشگاه های جدید مشخص شده و به زودی با برگزاری آزمون توسط وزارت نفت بیش از 500نفر جذب مجتمع گاز پارس جنوبی می شوند.

بابایی نقش پالایشگاههای گاز پارس جنوبی را در ایجاد شغل در کشور بسیار مهم دانست و گفت: به برکت گاز از ابتدای پروژه تاسیس پالایشگاه ها تعداد زیادی نیروی انسانی در احداث، در ادامه در راه اندازی و بهره برداری پالایشگاه ها مشغول به کار می شوند.

به گفته وی : در پایان توسعه پارس جنوبی و احداث تمام فازها بیش از 25 هزار نفر در پالایشگاههای پارس جنوبی به کار مشغول می شوند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه