بیانیه بسیج کارگری خراسان جنوبی به مناسبت روز قدس

کد خبر : 2483
پنجشنبه 18 تیر 1394 - 15:37

بسیج کارگری خراسان جنوبی به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور،بسیج کارگری خراسان جنوبی به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

    اگر در دین از شما یاری طلبیدند بر شما واجب است که آنها را یاری کنید. انفال/72

مسئله‌ی غزه مسئله‌ی یک تکه سرزمین نیست؛ مسئله‌ی فلسطین فقط مسئله‌ی جغرافیا نیست؛ مسئله‌ی بشریت است؛ مسئله‌ی انسانیت است. امروز مسئله‌ی فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است. مسئله این قدر اهمیت دارد. آمریکا هم از این معامله زیان خواهد دید بلاشک.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) -  08/ 12 / 88       

روز قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند،  امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌ تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین،یمن ودیگر مظلومان جهان  بشتابند . 

ما بسیجیان جامعه کارگری برای تحقق اهداف وآرمان های این روز که امام راحل (ره) بنیانگذار آن بود تمام سعی وتلاش خود را می کنیم تا بتوانیم باری دیگر با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حماسه ساز باشیم لذا بار دیگر با بیعت با آرمان های امام راحل(ره) ومقام معظم رهبری (دامت برکاته) وشهدای دوران دفاع مقدس اعلام میداریم:

_ ضمن حمایت از اصل مترقی ولایت فقیه واوامرمقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی )آمادگی خود را برای حضور در عرصه جنگ اقتصادی اعلام میداریم.

_در راستای همدلی و همزبانی  ضمن تشکرو حمایت  از تیم مذاکره کننده هسته ای این مردان متدین وشجاع  که این زحمت را برعهده دارند اعلام میداریم که توافق خوب توافقی است که در راستای عزت واقتدار ملی  باشد.

_ براستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر وآزادی بیان ، گوش ها را کر کرده، این گونه نسل کشی وکودک کشی با بی توجهی رسانه های غربی چه توجیهی دارد؟آیا وقت آن نیست که مجامع بین المللی و در رأس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد به حوادث اسفناک یمن وعراق و دیگر کشورهای مظلوم جهان واکنش نشان دهند وجلوی این نسل کشی گرفته شود؟  

_ بسیج کارگری استان با اعلام انزجار ومحکومیت نسبت به حمله عربستان به کشور مظلوم یمن وجنایت های تکفیری ، بعثی، داعشی وصهیونیست ها در عراق ،سوریه ،لبنان وغزه ، در آستانه روز قدس بر ضرورت گرامیداشت این روز، روز حمایت از مظلوم و بهره برداری از ظرفیت های دینی وسیاسی آن برای ایجاد اتحاد  میان مسلمانان و همه علاقه مندان به آزادی وحقوق انسان تأکید دارد.

سازمان بسیج کارگری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی

تیر 94                        

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه