به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر از کارگران ، کارفرمایان برتر شهرستان خمین تجلیل شد

کد خبر : 3878
جمعه 16 بهمن 1394 - 09:43

جشن بزرگداشت مقام کارگر و تجلیل از 35 کارگر برتر و نمونه استانی با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان خمین ، معاونین فرماندار ، بخشداران و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و کارگران کارخانجات وصنایع شهرستان به همراه خانواده ایشان در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار شد

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور به نقل از روابط عمومی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، در این مراسم فرماندار خمین گفت:باید قدردان فجرورهرو امام باشیم و افکار و اندیشه های امام را ترویج داده و خود را پاسدار انها بدانیم.

 ساداتی با اشاره به نقش مهم واساسی کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : انقلاب اسلامی همانطوری که در شکل گیری خودش شاهد پشتیبانی وحضور قشر کارگری بود قطعا در ادامه راه خودش هم نیازمند حضور وتلاش این قشر خواهد بود . وی در ادامه افزود : این قشر عزیز بعد از پیروزی انقلاب نیز با حضور خود در جبهه های جنگ نقش اساسی در پیروزی جنگ داشتند وتعداد زیادی از آنها به خیل شهدا وایثارگران پیوستند ودر دوران پس از جنگ نیز این قشر نقش موثری در رشد و شکوفایی صنعت کشور داشتند وارتقاء تولید امروز کشور نتیجه تلاش همین قشر زحمتکش است .

وی در ادامه با اشاره به اجرای برجام اظهار داشت : امروز آن چیزی که ما را ملزم می کند که قدردان نظام باشیم اجرای برجام است که مستقیما زیر نظر مقام عظمای ولایت انجام شد و ضمن حفظ خون شهدا باعث عزت و افتخار ایران در دنیا شد .

وی در ادامه با اشاره به به نزدیکی یوم الله 22 بهمن افزود : قطعا حضور پرقدرت وپر رنگ جامعه کارگری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن می تواند در نمایش عزم عظیم کشور برای رسیدن به خودکفایی  در همه زمینه ها موثر باشد ودشمنان را از به زانو درآوردن کشور مایوس کند .

فرماندار خمین در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در هفتم اسفند ماه سال جاری و لزوم حضور پرشور جامعه کارگری در انتخابات  افزود : مردم باید در تعیین سرنوشت خود در تمام عرصه ها تاثیر گذار باشند و انتخابات بهترین جایی است که مردم می توانند سرنوشت خود و کشورشان را رقم بزنند و آینده ای روشن برای ایران اسلامی بویژه فرزندان و جوانان این مرز وبوم ترسیم کنند .

در ادامه مختاری،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این مراسم با اشاره به وقایع روزهای دهه فجر گفت  : پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری کبیر انقلاب، جانفشانی و ایثارگری‌های ملت میسر شد و ما همیشه مدیون شهیدان هستیم.

وی تصریح کرد : کارگران تلاشگر و متعهد و خستگی ناپذیر این مرز بوم درتمامی برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب دوشادوش دیگر دلسوزان نظام اسلامی فراتر از مرزهای مسئولیت خویش، یاور صدیقی برای ملت ایران، امام راحل (ره)و مقام معظم رهبری بوده اند و در این راستا از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی مان همواره در عرصه حاضر و آماده بودند .

مختاری اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه مسئولان و کارفرمایان در قبال کارگران دفاع از کرامت انسانی این قشر زحمتکش است و کارگران با بازوان پرتوان خود چرخه اقتصاد کشور را می چرخانند و نقش بزرگی در شکوفایی و توسعه کشور دارند.

در انتها با اهدای لوح و جوایز از کارفرمایان و کارگران این شهرستان تقدیر و تشکر شد.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه