برگزاری هیات اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان

کد خبر : 14180
سه شنبه 19 آذر 1398 - 14:27

جلسه هیات اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان در سالن دانشگاه امام صادق(ع) برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارسازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، جلسه هیات اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان در سالن دانشگاه امام صادق(ع) برگزار گردید.

در این جلسه دکترفولاد گر نماینده مردم اصفهان و رییس کمسون رونق تولید و همچنین مهندس نیرومند ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و اعضا و نخبگان کارگری حضور داشتند.

 سرهنگ مهرابی رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان ضمن ارایه گزارشی جامع از روند فعالیت های بسیج کارگری خواهان ارتباط موثر این قشر با مجلس و دولت جهت کمک به رفع مشکلات تولید شدند.

مهندس جعفری نماینده شرکت پلی اکریل ایران ضمن حضور در این جلسه، گزارشی درمورد مشکلات موجود درشرکت پلی اکریل به نماینده محترم مجلس آقای دکتر فولادگر جهت ارائه موضوع درکمیسیون اقتصادی مجلس وپیگیری موضوع تاحصول نتیجه ارائه شد.

در ادامه جلسه دکتر فولادگر ضمن ارایه فعالیت های کمسیون رونق تولید اشاره به سامانه جامع اطلاعات شرکت ها نمودند و گفتند: با راه اندازی این سامانه و نظارت درست بر آن مشکلات و آسیب های تولید کاهش پیدا خواهد کرد و ان شا اله جلوی واردات بی رویه گرفته خواهد شد.همچنین ایشان گفتند بسیج کارگران و کارخانجات نقش مهمی در روند تولید و صنعت ایفا می کند که یکی از وظایف آن ها کمک به نظارت و تهیه گزارش از وضعیت موجود صنعت می باشد.

در ادامه مهندس نیرومند گزارشی از وضعیت صنعت استان ارایه و گفت: با هم افزایی و همدلی از این برهه تاریخی با سربلندی عبور خواهیم کرد.

در پایان جلسه اعضا حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود جهت بهبود تولید و حمایت از کالای ایرانی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه