همزمان با هفته بسیج در استان خوزستان:

برگزاری همایش خانواده و نیازهای آن

کد خبر : 14166
شنبه 16 آذر 1398 - 14:25

همزمان با هفته بسیج همایش خانواده و نیازهای آن برای فرماندهان و شورای حوزه کارگری بسیج ناحیه دزفول و خانوده های محترم آنان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با  چهلمین سال تأسیس بسیج مستضعفین، همایش خانوادگی فرماندهان و شورای حوزه کارگری بسیج ناحیه دزفول بهمراه خانواده های  محترم آنان با موضوع مباحث خانواده و نیازهای آن برگزار شد.

در این برنامه سرکار خانم دکتر فردوسی پور که دارای دكتري روانشناسي (تجربي) از انگلستان و استادیار گروه روانشناسي دانشكده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی می باشد نکاتی را در زمینه خانواده و چگونگی رفتار با فرزندان بیان داشت.

دکتر فردوسی پور در خصوص ویژه گی های نسل جدید و نحوه برخورد با آنان گفت: ما پدران و مادران از یک نسل دیگری وارد نسلی جدیدی شدیم که نیازمند آشنایی با این نسل برای ما واجب است، مثل کسی که از شهری به شهر دیگر منتقل می شود لازم است با اداب و رسوم ان شهر آشنا شود.

خانم فردوسی پور افزود: ما پدران و مادران مهاجرین به نسل دیجیتال هستیم و فرزندانمان بومیان نسل دیجیتال هستن که باید با برخی از ویژه گی های این نسل آشنا باشیم، برای مثال: این نسل بسیار باهوش هستند و ضریب هوشی بالایی دارند، بی دقت و یا کم دقت هستن، مسئله رو خوب میفهمن ولی دقت لازم رو ندار، تنوع طلب هستن و از موضوعات تکراری بسیار گریزان هستند،

دکتر فردوسی پور با اشاره به این موضوع که پدران و مادران باید نکاتی را رعایت کنند گفت: لازم هست که پدران و مادران هیچ وقت قدیم ها را برای فرزندانشون با حال مقایسه نکنن چرا که بچه ها احساس میکنن با ادم هایی که آنها رو درک نمیکنن مواجه هستند، فرزندان ما با اندکی هنر و تنوع خیلی سریع راضی شده و سختگیری را فراموش میکنن.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه