در استان همدان رخ داد:

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی در کارخانجات توسط کارگران بسیجی

کد خبر : 14880
چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 13:32

رزمایش دفاع بیولوژیکی درکارخانجات شهرستان همدان توسط کارگران بسیجی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، رزمایش بیولوژیکی بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان همدان توسط حوزه بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ناحیه همدان در کارخانجات با حضورنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، فرمانده انتظامی استان و مسئولین استانی و شهرستانی برگزارگردید.

آیت الله شعبانی امام جمعه همدان ضمن تشکر از همه دست اندرکاران رزمایش با اشاره به نام گزاری سال 99 به نام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری روحیه جهادی و تلاش خستگی ناپذیر تولید کنندگان را در راستای عمل به شعار سال، ستودنی دانست.

امیر ترکاشوند، فرمانده بسیج کارخانجات سپاه ناحیه همدان با اشاره به شعار سال به نام جهش تولید عنوان کرد: با توجه به فرمایشات رهبری به نیروهای مسلح وارد کار شدیم تا کارخانجات و واحدهای تولیدی ضدعفونی شوند و چرخه تولید فعال شود و شاهد جهشی بزرگ در تولیدات باشیم.

ترکاشوند بیان کرد: در آستانه میلاد حضرت ولی عصر (عج) هستیم و به همین مناسبت رزمایش با رمز یا صاحب الزمان آغاز گردید.

وی ادامه داد: بسیجیان نه تنها اجازه نمی دهند تولیدات کم شود بلکه با همدلی و همکاری و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی چرخه تولید را با قوت فعال می کنیم.

در این رزمایش  معابر و ماشین آلات کارخانجات ضدعفونی و گند زدایی گردید و کارگران کارخانجات نیز مورد غربالگری قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه