مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

برگزاری جشنواره 6گانه در سراسر کشور/ بسیج کارگری فرصت خودنمایی به کارگران نخبه می‌دهد

کد خبر : 10590
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 15:36

کریمی گفت: در این جشنواره ما به دنبال این هستیم که با به نمایش گذاشتن اختراعات و ابداعات تخصصی کارگران نخبه و مستعد، فرصتی برای خودنمایی این عزیزان وجود داشته باشد.

محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، به برگزاری جشنواره شش گانه در استانها توسط این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: در این جشنواره ما به دنبال این هستیم که با به نمایش گذاشتن اختراعات و ابداعات تخصصی کارگران نخبه و مستعد، فرصتی برای خودنمایی این عزیزان وجود داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی برنامه های بسیج کارگری گفت: عمده ترین فعالیت سازمان بسیج کارگری در سال های 95 و 96 برداشتن موانع تولید با بهره گیری از توان و ظرفیت هیأت های اندیشه ورز استانی بود که این هیأت ها ضمن بازدید و بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی، واحدهای در آستانه بحران را شناسایی کرده و با کمک اعضای شورای راهبردی و مسئولین استانی، راه را برای مرتفع کردن موانع هموار کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور تصریح کرد: البته این برنامه در حد بضاعت سازمان بسیج کارگری تاکنون پیش رفته که به لطف خداوند با همین بضاعت کم نیز توانسته ایم کارهای بزرگی در برخی استان‌ها انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه