در استان زنجان رخ داد:

برگزاری جشنواره ایده و ابتکارات تولید گران

کد خبر : 14151
پنجشنبه 14 آذر 1398 - 10:31

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان درجشنواره ایده و ابتکارات تولید گران ونمایشگاه اختراعات بسیج کارگری استان گفت: معرفی اقدامات، ایده ها و ابتکارات تولید گران در محیط های کار و تولید می تواند کمک حال فعلی صنعت باشد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، جشنواره ایده و ابتکارات تولید گران و نمایشگاه اختراعات سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان در مرکز جهاد دانشگاهی این استان برگزار گردید.

سرهنگ احمدی  مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: فعالیت این جشنواره از دو ماه قبل با فراخوانی توسط سازمان و درج پوستر و اطلاع رسانی در رده های بسیج به منظور شناسایی و معرفی اقدامات ابتکاری تولید گران در محیط های کار انجام شده است.

سرهنگ احمدی بر لزوم برگزاری این جشنواره ها و نمایشگاه ها تاکید کرد و افزود: معرفی اقدامات، ایده ها و ابتکارات تولید گران در محیط های کار و تولید می تواند کمک حال فعلی صنعت باشد.

این جشنواره که به همراه نمایشگاه اختراعات بسیج کارگران و کارخانجات استان در مرکز جهاد دانشگاهی استان و با مشارکت و همکاری سازمان بسیج علمی برگزار گردید.

معاون محترم هماهنگ کننده سپاه استان با بیان اهمیت جشنواره، نسبت به حضور فعال بسیجیان مبتکر و خلاق در شرکت ها و مراکز مربوط تأکید کردند.

دکتر ربیعی رئیس بنیاد نخبگان استان نیز که در این مراسم حضور داشت، با بیان مطالبی از مقام معظم رهبری در بیان اهمیت کارهای علمی و تحقیقاتی، به اهمیت کارهای علمی و پژوهشی و ابتکارات و اختراعات پرداخت و بر تقویت آ« تاکید کرد.

مهندس فکور مسئول تیم ابتکارات و اختراعات شرکت ایران ترانسفو و مدیرعامل شرکت مقره سازی، گزارشی از اقدامات شرکت و کارهای صورت گرفته در زمان تحریم و اقتصاد مقاومتی بیان داشتند.

در انتها از محصولات و اختراعات کارگران بسیجی رونمایی و به برگزیدگان این جشنواره هدایایی تقدیم گردید.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه