در آغاز هفته دفاع مقدس:

برگزاري مراسم بزرگ هفته دفاع مقدس در تراکتورسازي تبريز

کد خبر : 13596
شنبه 6 مهر 1398 - 09:51

همزمان با سالروز جنگ تحميلي ، مراسم پور شور گراميداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمع کثيري از پرسنل تراکتورسازي در محل آمفي تئآتر مجتمع تراکتورسازي تبريز برگزار شد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در مراسمي که به همت پايگاه مقاومت و با همکاري روابط عمومي و انجمن اسلامي گروه صنعتي تراکتورسازي ايران در محل آمفي تئآتر مجتمع برگزار گرديد ، جمع کثيري از همکاران ، در اين مراسم حضور يافتند .

مهندس ابراهيمي مدير عامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران در شروع برنامه ضمن خير مقدم گوئي و تبريک هفته دفاع مقدس ، توجه به آرمانها و زنده نگه داشتن ياد شهداي دفاع مقدس را مهمترين اصل در مسير تداوم انقلاب عنوان نمود و پاسداشت و ياد کرد شهدا و آرمانهاي آنان را بزرگترين وظيفه و رسالت هر ايراني عنوان نمود .

وي از سنگربانان عرصه صنعت به عنوان افسران جنگ اقتصاد و صنعت ياد نموده ، خواستار توجه به رونق توليد و اقتصاد مقاومتي به عنوان تنها راه نجات کشور شد .

در ادامة مراسم ، سردار مشيدي ، رئيس بازرسي سازمان اطلاعات سپاه با تبيين اهداف جنگ تحميلي و سلحشوري هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ، لزوم ايستادگي و پايداري و بصيرت در جريان هاي نفاق پيش روي داخلي و بين المللي را مهم ارزيابي کرده ، خواستار مقاومت ديپلماسي در مقابل زياده خواهي هاي غرب شد .

سردار مشيدي با نشان دادن تصاوير و فيلم هايي کمتر ديده شده ، از دست و پازدن ناوهاي جنگي امريکا و انگليس در مقابل تسلط و اعتماد به نفس شناورهاي رزمي سپاه ، اين اعتماد به نفس را زائيده استراتژي انقلاب و فرهنگ عاشورا عنوان نمود .

شايان ذکر است در پايان اين مراسم از همکاراني که در اردوهاي پايگاه مقاومت بسيج حضور يافته و در مسابقات برگزار شده ، حائز رتبه شده بودند ، جوائز ويژه اي اهداء گرديد .

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه