در هفته دفاع مقدس؛

بازدید مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از شرکت دارو پخش تماد

کد خبر : 15678
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 13:40

دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیح کارگران و کارخانجات کشور از شرکت پخش مواد اولیه دارو پخش (تماد) بازدید و از خانواده شهدا و کارگران این مجموعه تقدیر بعمل آمد.

دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از شرکت پخش مواد اولیه دارو پخش (تماد) بازدید و با مدیرعامل و کارگران این مجموعه دیدار و گفت گو کرد.

حمیدرضا علیپور مشکانی  مدیرعامل شرکت دارو پخش (تماد) ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت های شهدا و ایثارگران، از دکتر رعیتی فرد بابت حضور و بازدید از مجموعه تماد  خیر مقدم عرض کردند و همچنین گزارشی از عملکرد شرکت تماد ارائه نمود.

وی گفت: حدود 70 محصول در حوزه دارویی در شرکت تولید و بیش از 60 درصد محصولات در حوزه api  تنها در این شرکت در کشور تولید می شود.

حمیدرضا علیپور مشکانی  در خصوص صادرات این شرکت افزود: در شش ماهه ابتدای سال بیش از 5 میلیون دلار صادرات داشتیم که با توجه به نرخ ارز ، رقم ریالی آن از کل صادرات سال گذشته بیشتر می باشد.

وی با بیان این نکته که سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در شرکت دارو پخش فعالیت بالایی دارد افزود: همکاران ما در بسیج علاوه بر فعالیت های فرهنگی با برگزاری شیفت های ایثار ضمن کمک به نیازمندان، با بالا بردن افزایش تولید شرکت نقش موثری در بی نیازی کشور به دارو و محصولات دارویی ایفا می کنند.

دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در ابتدای سخنان خود، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به جامعه کارگری و کارفرمایی، از رشادت های کارگران و از خودگذشتگی کارفرمایان در دوران دفاع مقدس گفت و بیان داشت: در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی کارگران و کارفرمایان دوشا دوش رزمندگان ایستادگی کردند و نگذاشتند تا یک وجب از خاک میهن اسلامی را دشمن غصب کند.

رعیتی فرد با اشاره به نقش کارگران در دفاع مقدس گفت: 14 هزار شهید کارگری تقدیم انقلاب و نظام شده که اگر مجاهدت های اینان نبود و کمک کارخانجات در تامین نیاز جبهه ها، شاید سرنوشت جنگ به گونه ای دیگر رقم می خورد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشوراز فعالیت های شرکت دارو پخش (تماد) تشکر و افزود: در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی خاکریز ها در جبهه بود و رزمندگان با توپ و تانک به مصاف دشمنان می رفتند و امروز سنگر ها کارخانجات و رزمندگان دیروز همین کارگران امروز هستند که در جنگ اقتصادی، ایستادگی می کنند و با تولید و اقدامات جهادی مانع وابستگی به کشور های بیگانه می شوند.

دکتر رعیتی فرد با اشاره به توان داخلی کشور گفت: از منابع انرژی خوبی برخورداریم و در بسیاری از این منابع در منطقه و جهان در رتبه نخست قرار داریم.

وی افزود: با شناخت این ظرفیت ها و به کارگیری توان متخصصان داخلی و باور به جوانان به راحتی می شود کشور را به قله های افتخار رسانید.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور راه برون رفت از شرایط کنونی را اعتماد به جوانان داخل دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس فرماندهان در عملیات ها جلو می رفتند و به نیروهای خود می گفتند که بیایید و میرفتند و شاهد هستیم که پیروز هم شدند، اما امروز در بسیاری از موارد شاهد هستیم که بعضی از مسئولین می نشینند و می گویند که بروید و فلان کار را بکنید، اگر میخواهیم از این شرایط خارج شویم باید با همان تفکر جهادی عمل کنیم و با تکیه بر توان داخل کشور را اداره نماییم.

در پایان از ایثارگران،خانواده شهدا و کارگران این مجموعه تقدیر و از خط تولید شرکت بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه