در استان ایلام رخ داد:

بازدید مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان از شرکت پالایش گاز ایلام

کد خبر : 13068
شنبه 4 خرداد 1398 - 12:14

ایوبی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات ایلام: در هر واحد تولیدی منظور از ارزشها، مجموعه اصول اخلاقی، احکام شرعی و استاندارد هایی است که کارکنان آن واحد تولیدی خود را به رعایت آن ملزم می دانند

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مسئول بسیج کارگران وکارخانجات استان ایلام از پایگاه مقاومت شهید چمن آرا شرکت پالایش گاز ایلام بازدید بعمل آورد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام گفت: ارزش ها، باورهایی است که به رفتارهای انسان جهت می دهد. این ارزش هاست که با شخصی کردن خوبی ها و بدی ها و امور مطلوب برای افراد جامعه چراغ هدایت رفتار فردی و گروهی را بر می افروزد.

ایوبی در ادامه افزود:  می توان گفت قوام جامعه صالح در حقیقت به وجود ارزش های سالم در آن است. بدیهی است که نادیده گرفتن ارزش های حاکم بر جامعه می تواند پیامد های ناگواری را به همراه داشته باشد و ناگوارتر آنگاه خواهد بود که ارزش های حاکم بر جامعه ارزش های دینی والهی باشد ولی نادیده گرفته شود، در این صورت نه تنها موجب اختلال در امنیت مادی جامعه می شود بلکه امنیت وشئون معنوی و کمالات انسانی آنها را نیز در معرض خطر قرار خواهد داد.

وی گفت: در هر واحد تولیدی منظور از ارزشها مجموعه اصول اخلاقی، احکام شرعی و استاندارد هایی است که کارکنان آن واحد تولیدی خود را به رعایت آن ملزم می دانند و ارزش های ملی و دینی اهمیت حیاتی دارند، این ارزش ها شامل چگونگی رفتار افراد با یکدیگر، رعایت موازین دینی و اخلاقی وسایر عناصر مهم و کلیدی مرتبط با اجرای اخلاق دینی در واحد تولیدی است.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه های سال 98 ،پیگیری و چگونگی اجرای با کیفیت آنها به شورا ابلاغ شده است،  همچنین برنامه طرح ایران یار، شیفت ایثا، جلسات اخوت کارگری و صالحین جزء برنامه های اولویت دار و در جهت کمک به رونق تولید واحد ها و کارخانجات تولیدی می باشد.

 در انتهای مراسم  از تلاش های فرمانده و شورای پایگاه مقاومت شهید چمن آرا شرکت پالایش گاز ایلام تقدیر بعمل آمد.
انتهل پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه