طرح سراسری"ایران یار " – استان زنجان

بازدید دانش آموزان دبیرستان های دخترانه استان زنجان از شرکت پارس سویچ و شرکت ایران ترانسفو

کد خبر : 12376
دوشنبه 8 بهمن 1397 - 08:23

در راستای اجرای طرح سراسری" ایران یار" تعداد 600 نفر از دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهید مطهری - بعثت -هاجر-ریحانه- شهدای انقلاب اسلامی و مهدیه به همراه مدیر و فرماندهان بسیج مدرسه از شرکت ایران ترانسفو و پارس سویچ دیدن کردند .

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری استان زنجان ، یحیی احمدی مسئول بسیج کارگری استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های طرح "ایران یار" بازدید دانش آموزان از کارخانه ها است ، اظهار داشت که این طرح به منظور حمایت از کالای ایرانی و با هدف آشنایی دانش آموزان با فرآیند تولید یک کالا ، در استان زنجان با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی در حال اجراء می باشد .

از این رو تعداد 600 نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه استان به همراه مدیر و فرمانده بسیج مدرسه از شرکت ایران ترانسفو و پارس سویچ دیدن کردند .

 در این دیدار دانش آموزان از بخش های مختلف کارخانه بازدید کرده و با چگونگی فرآیند تولید ترانس و کلید های برق آشنا شدند در پایان بازدید ، دانش آموزان پس از صرف نهار که میهمان شرکت بودند  به مدارس خود باز گشتند .

طرح "ایران یار" شامل سه مرحله بوده که در مرحله نخست دانش آموزان از خطوط توليد کارخانه ها بازديد مي کنند ، در مرحله دوم کارفرمايان با حضور در مدارس به تشريح فعاليت هاي توليدي خود مي پردازند و در مرحله سوم مسابقه فرهنگی هنری از جمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و... بین دانش آموزان ایران اسلامی در مقاطع مختلف برگزار می شود.در هر استان به 40 نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جوایز داده و تقدیر به عمل می آید ا می باشد. وی افزود: طرح ایران یار تا پایان دهه فجر در استان اجرا خواهد شد و مدارس می توانند با همکاری بسیج دانش آموزی و بسیج کارگری ، دانش آموزان خود را جهت بازدید از کارخانه های استان اعزام نمایند

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه