به همت بسیج کارگری سمنان:

بازدید دانشجویان سمنانی از دو کارخانه صنعتی استان

کد خبر : 604
چهارشنبه 22 آذر 1391 - 15:57

کارخانه غرب استیل واقع در مهدیشهر سمنان که تولید کننده قطعات بدنه خودرو می‌باشد روز دوشنبه 20 آذر ماه به همت بسیج کارگری سمنان و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این استان میزبان 80 نفر از دانشجویان رشته های مرتبط با صنعت بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ضمن بازدید از کارخانه های غرب استیل و پاریزان صنعت با مراحل تولید قطعات و ماشین آلات صنعتی این کارخانه های آشنا شدند.

کارخانه غرب استیل واقع در مهدیشهر سمنان که تولید کننده قطعات بدنه خودرو می‌باشد روز دوشنبه 20 آذر ماه به همت بسیج کارگری سمنان و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این استان میزبان  80 نفر از دانشجویان رشته های مرتبط با صنعت بود.دانشجویان ضمن بازدید از مراحل تولید قطعات بدنه خودوریی با خط جوش Co2 این کارخانه و عملکرد آن آشنا شدند. کارخانه پاریزان صنعت هم از دیگر کارخانه های بازدیدی توسط دانشجویان بود. این کارخانه تولید کننده ماشین آلات صنعتی و قطعات خودرویی انواع بالانس صنعتی، جکهای دو ستون ، 4 ستون و قیچی، تجهیزات خطوط معاینه فنی سبک و سنگین و تجهیزات اتاق رنگ در سمنان می باشد. 

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه