راهیان نور و بسیج ذوب آهن

اولين كاروان راهيان نور جامعه كارگري استان اصفهان راهي سرزمين نور شد

کد خبر : 12557
پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 09:46

تعداد220 نفر از خانواده كاركنان شريف ذوب آهن در قالب 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شدند

به گزارش خبرنگار بسيج كارگري سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ، تعداد220 نفر از خانواده كاركنان شريف ذوب آهن در قالب 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شدند و در مدت چهار شبانه روز از مناطق عملياتي كربلاي 4 و5 ، بيت المقدس ، ثامن الائمه (ع) ، والفجر 8 ، فتح المبين و نصر بازديد و در شهرهاي اهواز، آبادان ، خرمشهر ، هويزه و شهر شوش حضور يافتند و از روايتگري راويان دفاع مقدس بهرمند شدند.

سرگرد مختاري فرمانده بسيج ذوب آهن در شهر شوش گفت : آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی ،  مقابله با جنگ نرم از طریق الگودهی به جوانان و تقویت روحیه اخلاص ، شهادت‌طلبی و مقاومت در كاركنان ذوب آهن را از اهداف مهم اعزام کاروان‌های راهیان نور به این مناطق عنوان وخاطر نشان كرد ، تعداد ايثارگران ذوب آهن و شهداي آن در دوران دفاع مقدس نشان از نقش ذوب آهن در آن دوران دارد . و امروز كاركنان ذوب آهن در جبهه كار و تلاش ادامه دهنده راه آن شهدا هستند و بر اين باور هستيم كه كاروان راهيان نور بركات فراواني دارد كه قطعا در روحيه كار و تلاش واز خودگذشتگي كاركنان ذوب آهن در اين جنگ اقتصادي بي تاثير نيست .

سرگرد مختاري در پايان افزود : در اين چهار شبانه روز برنامه هايي مختلفي براي خانواده ها اجرا شد كه يكي از برنامه هاي شاخص شب خاطره همراه با مسابقه فرهنگي براي خانواده به اجرا در آمد.

لازم به ذكر است در مدت اقامت كاروان در شهر خرمشهر از خانواده شهيد مدافع حرم علي منيعات و شهيد جاسم بحريني كه در روزهاي اول جنگ در دفاع از شهر خرمشهر به شهادت رسيده بود ديدار نمودند و كاروان راهيان نور ذوب آهن در مسير برگشت به زيارت مرقد مطهر دانيال نبي(ع) در شهر شوش مشرف شدند.

انتهای پیام /

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه