اهداء 20 سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان جم

کد خبر : 15565
سه شنبه 28 مرداد 1399 - 12:38

به همت حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) جم طی مراسمی 20سری جهیزیه به نو عروسان شهرستان جم اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مسئول حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات جم گفت: کمک به اقشار کم درامد به ویژه زوج‌های جوان یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که امسال با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات اجتماعی و کمک مومنانه این طرح پررنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرایی شد.

فرزاد تقی پور افزود: این جهیزیه‌ها شامل 15 قلم وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، ظروف آشپزخانه، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو و ظروف غذاخوری و... است که از سوی از طرف پایگاههای کارگری این حوزه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا جم تهیه شده است.

وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را 300میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

این مقام مسئول ضمن تشریح اقدامات بسیجیان و گروه‌های جهادی در این ایام که کشور دچار کرونا ویرس شده است تصریح کرد:  بسیج کارگران و کارخانجات جم برای کمک به ریشه کن نمودن ویرس کرونا، در هر بخشی که توان و قابلیت داشتیم، با تمام توان و جدیت فعالیت کرده و این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه