مسئول سازمان بسیج کارگری کشور:

اقتدار و سلامت جمهوری اسلامی ایران،ثمره خون شهدا و درایت رهبری است

کد خبر : 4174
سه شنبه 17 فروردین 1395 - 13:03

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در جلسه حلقه صادقین گفت:اقتدار و سلامت جمهوری اسلامی ایران،ثمره خون شهدا و رهبری مدبرانه و درایت,رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور, صبح امروز جلسه حلقه صادقین سازمان بسیج کارگری کشور در سالن جلسات این قشر با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی منش رئیس شورای عالی قشر و  مدیران و مسئولان این سازمان برگزار گردید.

جلسه حلقه صادقین با قرائت قرآن کریم، به صورت روخوانی ترتیل توسط همه کارکنان حاضر در جلسه آغاز گردید درادامه محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور بخشی ازمعنی آیات قرائت شده  را بیان  نمودند.

محمد ابراهیم کریمی درخصوص سخنان مقام معظم رهبری در سال جدید و تاکیدات ایشان بر جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی مطالبی بیان نمودند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: اقتدار و سلامت جمهوری اسلامی ایران،ثمره خون شهدا و رهبری مدبرانه و درایت,رهبر معظم انقلاب است.

وی به  یکی از اقتدارهای رهبری در فاجعه منا در عربستان اشاره کرد و گفت: نهیب تاریخی و انقلابی معظم‌ُله، آل‌سعود را وادار به همکاری با ایران برای شناسایی و انتقال پیکر جان‌باختگان کرد.   این نهیب انقلابی رهبری، علاوه‌بر اینکه دولت آل‌سعود را وادار به همکاری برای شناسایی و انتقال پیکرهای جانباختگان کرد، مسئولان و دست‌اندرکاران ایرانی حاضر در محل را نیز برای پیگیری امور جان‌باختگان و حادثه‌دیدگان فاجعه منا مصمم‌تر کرد.

کریمی اضافه کرد: هنوز ساعتی از بیانات رهبری نگذشته بود که آل‌سعود همکاری خود را آغاز کرد و تمام قوانین و تشریفات مربوط به انتقال اجساد را فقط برای جمهوری اسلامی لغو کرد و حتی برای بازگرداندن پیکرهای جان‌باختگان ما هواپیمای اختصاصی گذاشتند.

این است که مایه افتخار است و این مملکت را حفظ می کند و باید برای استقلال و اقتدار کشور در تمامی زمینه ها از جمله نظامی کوشید.

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه