با برگزاری شیف ایثار در کارخانجات لرستان:

افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده به همت کارگران بسیجی

کد خبر : 14769
دوشنبه 12 اسفند 1398 - 12:05

کارگران بسیجی کارخانجات استان لرستان با روحیه جهادی و صرفه نظر از اضافه کار، دستمزد و پاداش با برپایی شیفت ایثار بصورت سه شیفت مشغول تولید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی جهت عرضه به هموطنان خود هستند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران وکارخانجات کشور، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور ونیاز ضروری به استفاده ازمواد شوینده وضدعفونی کننده، کارگران بسیجی کارخانجات استان لرستان با روحیه جهادی و صرفه نظر از اضافه کار، دستمزد و پاداش با برپایی شیفت ایثار بصورت سه شیفت مشغول تولید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی جهت عرضه به هموطنان خود هستند.

با هماهنگی به عمل آمده توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان لرستان، مدیر کل اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان ، نایب رئیس هیأت اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات استان لرستان ودبیر تشکل های کارگری وکار فرمایی با حضور در 3واحد تولیدی، از شرکت های تولید الکل ومواد غذایی گوارا، شرکت آسیا دارو وشرکت دارویی دکتر جهانگیری بازدید کردند.

لازم به ذکر است شرکت تولید الکل گوارا با 3شیفته نمودن به صورت شبانه روزی، روزانه حدود 15هزار لیتر الکل 70% تولید می نماید که تولید آن علاوه بر استان لرستان به استانهای کرمانشاه، قم و تهران نیز ارسال می گردد.

شرکت آسیا دارو نیز که مواد شوینده ازقبیل وایتکس وغیره را تولید می کند وبا دو برند هایملی وهای شیمی در بازار شناخته می شود با برگزاری شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی، با افزایش تولید، مواد ضدعفونی کننده وشوینده های بهداشتی را تأمین میکند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه