بسیج کارگری شرکت ذوب آهن اصفهان

اعزام جهادگران بسیجی شرکت ذوب آهن به استان های سیل زده

کد خبر : 12731
سه شنبه 27 فروردین 1398 - 14:19

قرارگاه بسیج خودكفايي و جهادي ذوب آهن اصفهان علاوه بر کمک های نقدی و ارسال ماشین آلات سنگین راه سازی یک تیم جهادی به سرپرستی فرمانده بسیج ذوب آهن را برای کمک به سیل زدگان اعزام کردند

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ، قرارگاه بسيج خودكفايي و جهادي ذوب آهن اصفهان پس از وقوع سیل در استان گلستان و فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ضرورت گسیل امکانات به مناطق سیل‌زده، جهت کمک رسانی به وضعیت سیل زدگان تشكيل جلسه و شروع به فعالیت کرد.

سرهنگ مختاري فرمانده بسيج ذوب آهن كه در منطقه سيل زده حضور دارد گفت: علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی کارگران و کارکنان ذوب آهن که بالغ بربیش از 200 میلیون تومان می باشد، در راستای انجام فعالیت‌های عملیاتی و میدانی تيمي از كارگران و متخصصان اين قرارگاه به همراه 27 دستگاه انواع خودروی سواری، نیسان، پمپ لجنکش،  کامیون، لودر، کامیونت، بولدیزرو ... جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

تیم جهادی و تجهیزات این شرکت ابتدا در مناطق سیل زده شمال کشور حضور داشته و پس از فروکش کردن سیل در این مناطق عازم مناطق جنوبی بویژه پلدختر شده و مشغول خدمت به هموطنان خود هستند .

در همین راستا علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن گفت : مدیران شرکت ذوب آهن دو روز از حقوق و کارگران یک روز از حقوق خود را جهت کمک به سیل زدگان اختصاص داند، شایان ذکر است مجموعه ذوب آهن اصفهان بیش از 16000 نفر پرسنل دارد .    

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه