نشست روشنگری – آذربایجان شرقی

اصلی ترین نقشه دشمن، ایجاد انحراف در مسیر اهداف انقلاب اسلامی می باشد.

کد خبر : 14317
چهارشنبه 11 دی 1398 - 13:41

پوراسماعیل جانشین سپاه امامت تبریز در نشست روشنگری فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مستقر در مجتمع تراکتورسازی گفت : داشتن بصیرت عامل اصلی رهایی از فتنه ها می باشد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، نشست روشنگری فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مستقر در مجتمع تراکتورسازی، با حضور سرهنگ پاسدار حسین  پوراسماعیل جانشین ناحیه امامت تبریزدر شرکت تراکتورسازی تبریز برگزار گردید.

ابوالفتح ابراهیمی مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران  در ابتدا ضمن خوش آمد گویی، به بیان برخی نکات پیرامون رونق تولید و نقش روحیه بسیجی و همچنین بصیرت در خودکفایی و اشتغال پرداخته و احادیثی از پیامبر اکرم(ص) در این ضمینه بیان نمودند.

پوراسماعیل جانشین سپاه امامت تبریز ضمن تبیین حوادث مربوط به فتنه سال 88  و بصیرت مردم ایران اسلامی در ۹دی همان سال که منجر به رفع آن گردید گفت: ۴رکن ماهیت دینی انقلاب، وجود ولایت فقیه، مردم همیشه در صحنه و وجود شجره طیبه بسیج عامل زنده ماندن و پویایی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بیشترین هزینه را در این ۴۰سال گذشته برای حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رهبری و بسیج متحمل شده اند‌.

 پوراسماعیل در ادامه گفت: دشمن از ابتدای انقلاب هر ۱۰ سال یکبار قصد براندازی نظام و انقلاب اسلامی را داشته که با هوشیاری مردم و درایت رهبر معظم انقلاب نقشه برآب شده است.

ایشان در پایان بصیرت را در یک کلمه، عمل به هنگام توصیف کرده و در بحث انتخابات وظیفه اصلی را شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح عنوان نمودند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه