مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری:

استفاده از کالا های خارجی ،رونق تولید ملی و داخلی را از بین خواهد برد

کد خبر : 4529
پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 15:32

کریمی در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری گفت: هنگامی که کالای مشابه خارجی وارد می شود نه تنها کارگر ایرانی را دلسرد می کند بلکه چرخ تولید را قفل وکارگاه ها ی تولیدی را راکد می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در  مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری و شهید شاخص بسیج کارگری در سال 95 گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار از کارگران کاملا واضح و مشخص بود و نکات قابل توجهی را برای جامعه ی کارگری در بر داشت .

وی تصریح کرد :تشکر ویژه رهبر انقلاب از قشر کارگر با این عناوین که آنان افرادی متمدن ، مرد کار  و همیشه پشتیبان نظام بوده ودر هیچ کجا در مقابل نظام نایستادند  بهترین هدیه برای کارگران وارزش گذاری به آنان بود لذا تمام نکات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران مهم است اما برجسته ترین پیام ونکته سخنان ایشان برای جامعه کارگری تاکید بر تولید ملی و عدم حمایت از تولیدات خارجی بود    .

وی اذعان کرد : پیام رهبری برای جامعه کارگری ارزش گذاری بر کارگر و محصولاتی بود که توسط وی ساخته و تولید می شوند لذا باید تولید ملی مورد توجه همگان از هر قشری قرار گیرد واز ورود کالاهای خارجی که مشابهه آن در کشور تولید می شود جلوگیری نمایند .

کریمی اظهار کرد : هنگامی که رهبر انقلاب تاکید می کنند که کالاهایی که مشابه داخلی دارند مطلقا نباید وارد شوند به این علت است ، هنگامی که یک کالا در داخل تولید می شود این کارگر ایرانی است که با تمام وجود کار می کند لذا چرخ صنعت هم می چرخد ورونق اقتصادی وجود دارد اما هنگامی که کالای مشابه خارجی وارد می شود نه تنها کارگر ایرانی را دلسرد می کند بلکه چرخ تولید را قفل وکارگاه ها ی تولیدی را راکد می کند و این یعنی عدم رونق در تولید  وصنعت.

وی با اشاره به منویات رهبری افزود: رهبر انقلاب در دیدار با کارگران تمام نکاتی که جنبه اقدام و عمل دارد را به بهترین وجه بیان کردند لذا ورود کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد باعث  ضعیف شدن تولید ملی می شود لذا  همه افرادی که در عرصه تولید نقش دارند و  حتی رابطه حسنه ای هم بین کارگر و کار فر ما وجود دارد ف هر جا قرار است خلاف این اتفاق صورت گیرد ایستادگی کنند اجازه صربه به تولید ملی را ندهند و اعتراض خودمان را با تمام وجود نشان بدهیم .

کریمی ادانمه داد برای رونق تولید ملی همه جامعه ایرانی باید به کمک یکدیگر بشتابند تا تولید ملی شکل گرفته و جامه عمل به اقتصاد مقاومتی پوشیده شود تا بتوان آخرین حربه مستکبران را  ازدستشان گرفته و بر علیه خودشان چند برابر استفاده کنیم

مسئول بسیج کارگری کل کشور به غارت 2 میلیاردی آمریکا از منابع ایران در خلال مذاکرات هسته ای نیز اشاره کرد و گفت :ازبحث مربوط به مذاکرات هسته ای و برجام تقریبا 3 ماه نگذشته است  که ایران به تمام تعهدات خویش  عمل نموده است،اما طرف امریکایی با حربه های مختلف اجازه برداشته شدن تحریم های مربوط به هسته ای را نمی دهد وبا ایران هراسی عملا برای بانک های اروپایی رعب ووحشت سرمایه گذاری ایجاد کرده است .

وی ادامه داد : این اتفاق برای ملت ایران که رهبر فرزانه اش پیش بینی کرده بود امری عادی است زیار ایشان مرتب تاکید می کردند  که آمریکا قابل اعتماد نیست و هر گز با اصل جمهوری اسلامی ایران کنار نخواهد آمد لذا کارهای حیله گرانه اش پایانی نخواهد داشت به وقوع پیوست .

کریمی اظهار کرد : زمانی آمریکا به اموال 2 میلیارد دلاری ایران در روز روشن دستبرد زد وزیر امور خارجه کشور ما نیز در نیویورک بود لذا دزدی خیابانی و آشکاری بالاتر از این که در مقابل چشم وزیر امور خارجه کشورمان ثروت ما را به غارت ببرند .لذا دزدی که فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست ، رهبر هم گفته بودند که نباید به این افراد خوشبین بود  زیرا آنان انقدر غرره شده اند که  در روز روشن به اموال ما دستبرد میزنند لذا این دزدی مفتضحانه  آمریکا سبب شد تا در بین همه ی کشور های جهان نیز خود را  مفتضح تر کند .

وی در پایان خاطر نشان کرد:  سرقت آشکار اموال ایران توسط آمریکا نشان داد که پیش بینی های مقام معظم رهبری درباره مذاکرات و اعتماد به آمریکا درست بوده  و ننگ این اعتماد برخوشبینان به کدخدا خواهد ماند و پاک نخواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه