مسئول سازمان بسیج کارگری کشور:

آمریکا به دنبال نفوذ در سایه تعامل است

کد خبر : 3791
پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 11:55

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: آمریکا امروز می‌خواهد در سایه تعامل نفوذ کند تا سیاست‌هایی که می‌خواست با جنگ پیش ببرد، با تعامل و گفت‌و‌گو پیش ببرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،محمدابراهیم کریمی امروز در همایش مجمع عالی قشر بسیج کارگری استان، با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه فجر دهه پر افتخار ملت ما بوده و یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی است و تا زمانی که زنده هستیم به صورت نسل به نسل این دهه را گرامی خواهیم داشت.

وی، با اشاره به قرار داشتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: نزدیک شدن به مقوله انتخابات در شرایطی که دوران مذاکرات به جایی رسیده که برجام اجرا می‌شود و اینکه مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که آمریکا اهل خدعه و نیرنگ است، باید بیش از گذشته مواظب و هوشیار باشیم.

کریمی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بحث نفوذ، گفت: دستگیری‌های اخیر تابت کرد که نفوذ شوخی نیست و کار امروز دشمن نیست و از گذشته دست به کار شده‌اند و در اجرای برجام هم باید زیرک باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور اظهار داشت: آمریکا در استراتژی خودش تا مدتی قبل دنبال تخاصم و تهدید سخت بود، اما امروز استراتژی عوض شده و به این نتیجه رسیدند که با جمهوری اسلامی ایران با تخاصم برخورد نکنند، امروز می‌خواهند در سایه تعامل نفوذ کنند تا سیاست‌های که می‌خواستند با جنگ پیش ببرند، با تعامل و گفت‌و‌گو پیش ببرند.

وی با بیان اینکه بحث نفوذ که مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر آن دارند یک مسئله جدی است، ادامه داد: باید با زیرکی ضمن استفاده از فرصت‌ها از خدعه و نیرنگ دشمن پیشگیری کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب پیروز شد به خاطر اطاعت از ولی‌فقیه زمان بود و مطمئنا از این پس نیز در گرو تابعیت از مقام عظمای ولایت است و توصیه‌های ایشان در خصوص انتخابات نیز باید مورد توجه قرار گیرد و به کسانی رای دهیم که دلشان در گرو غرب و آمریکا نباشد.

وی با اشاره به نشانه گرفتن حضور حداکثری مردم در انتخابات در ماه‌های اخیر توسط رسانه‌ها بیگانه، گفت: حضور حداکثری در انتخابات نقطه قوت نظام ما است و باید به این مسئله توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع:فارس

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه